Trójmiasto od rana do nocy

Komentarze 9
2008-06-29
Wycieczka rozpoczęła się rano od kościoła Św. Brygidy na Starówce Gdańskiej, no bo niedziela. Potem spacerek po Starówce, nawet nie wiedziałam że jest w Gdańsku Starówka jakaś inna niż Długa i okoliczne uliczki, ale człowiek w końcu całe życie się uczy 🙂

Ze Starówki ruszyliśmy nad Motławę, by zobaczyć Żurawia, ile razy by się tego widoku w życiu nie oglądało, tyle razy jest fascynujący, przynajmniej dla mnie. Uwielbiam Gdańsk ! Przechadzka po uroczej Mariackiej i z powrotem nad Motławę. Dalej na Długą i Długi Targ, tu oczywiście Neptun, Ratusz, Dwór Artusa i inne piękne kamienice. Na końcu efektowna Złota Brama i Muzeum Bursztynu.

Po Gdańsku zmierzamy do Sopotu, najpierw Monciak czyli główny deptak - ulica Bohaterów Monte Cassino. Obszar przy samym Molo dość mocno rozkopany i w budowie, za kilka lat będzie tu bardzo nowocześnie jak sądzę. W końcu naszym oczom ukazuje się tak oczekiwane mooorzeeee !!! Wchodzimy na Molo i cieszymy się tą chwilą 🙂 Później chwila leżakowania na plaży...

Po drodze do Gdyni wstępujemy do Opery Leśnej w Sopocie, a potem chwila relaksu na plaży Orłowskiej. Ale tam ładnie i zacisznie, jakoś tak inaczej niż w Sopocie, bardzo spodobało mi się to miejsce. W centrum Gdyni oczywiście oglądamy słynne żaglowce, okręty wojenne, jachty i inne jednostki pływające. Uczta dla oczu 🙂 Potem rybka w klimatycznej Tawernie i znów do Sopotu. Słońce już się chyli, więc robi się się wyjątkowo pięknie. W tej poświacie świat wygląda wspaniale, szczególnie nad morzem 🙂

Z Sopotu ponownie zmierzamy do Gdańska. Najpierw takie mniej popularne zakątki - Westerplatte i Twierdza Wisłoujście no a dalej już na moją ulubioną trasę spacerową po Długiej, Mariackiej i nad Motławą. Spędzamy tu wieczór aż zastaje nas noc... Czas na odpoczynek 🙂

Zapisz się do newslettera!

Zostaw swój email, a będziesz otrzymywać informacje o ciekawych miejscach w Polsce.

Nikomu nie dajemy Twojego maila! Zapisując się do newslettera oświadczasz, że zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania maili z naszego portalu i z postanowieniami regulaminu i polityką prywatności
Tutaj możesz założyć pełne konto w naszym portalu, do czego Cię serdecznie zachęcamy!
Jeżeli chcesz wypisać się z newslettera kliknij w ten link

Komentarze

Zostaw swój komentarz

Ewelina
26 marzec 2014 12:13

Fajnie zobaczyć 3miasto z innej perspektywy 🙂 osobiście  wybrałabym bliżej do gór niż morza🙂

Grzegorz Binkiewicz
04 wrzesień 2009 11:57
Ale powiem ze fajne zdjecia porobilas przez ten dzien ... normalnie fajna sprawa 🙂 ... a co do odległosci to ja mam daleko i nad morze i w góry ... i mazury tez nie najblizej wiec poznawanie polski istnie wakacyjnie tylko jak na razie puki co :/
Tomek Njegosz
08 maj 2009 08:43
Jak by kogoś interesował kompleksowy zestaw informacji na temat tego, co można porabiać w Trójmieście i okolicach, to polecam nowy portal dla turystów: www.poznaj3miasto.pl
Anna Piernikarczyk
24 lipiec 2008 14:54
No kurcze fajnie tak mieć to wszystko przez cały rok... no my za to mamy nie tak daleko do gór 🙂
piotr
24 lipiec 2008 13:42
Jestem pełen podziwu, że udało się zmieścić tyle fajnych miejsc w jeden dzień. Mieszkam w Gdyni więc przyznam się że w Zielonej Tawernie nieraz spędzę cały dzień, a później na pokładzie ;-)
Anna Piernikarczyk
06 lipiec 2008 13:51
Acha hehe 🙂
No zaciągnęłam tam Łukasza, bo kilka lat temu jak byłam na praktykach ze studiów w Gdyni to tam kilka razy jadłam. Został senstyment 🙂
Jedzenie nadal pyszne, wystrój podobny, świetny, ale zmieniła się obsługa i chyba ceny 😉
Sebastian Zakrzewski
06 lipiec 2008 13:30
hehe - chodziło mi o tawernę 😉 - widziałem ,że macie tam jedną fotkę ...
Anna Piernikarczyk
06 lipiec 2008 12:08
Jeśli chodzi Ci o Bramę, to ok, bez zachwytu specjalnego, ale wielkość robi wrażenie !
Pozdrawiam
Sebastian Zakrzewski
06 lipiec 2008 08:52
widzę, że intensywność godna pozazdroszczenia 😉, a jak się podobała Zielona ?
Pozdrawiam

Wycieczka na mapie

Odkrywaj dalsze nasze podróże
Znajdziesz nas na:
PolskieSzlaki.pl - polskie atrakcje - popularny portal turystyczny tworzony od 2005 roku przez aktywną rodzinkę złożoną dziś z mamy, taty i trzech córek. Sercem Polskich Szlaków jest blog z ciekawymi wpisami i fotorelacjami z wypraw oraz opisy atrakcji turystycznych w Polsce z pięknymi zdjęciami i informacjami praktycznymi. W sezonie notujemy 50 tys. Użytkowników na dzień, poza sezonem około 10 tys. Na profilu facebookowym mamy ponad 40 000 polubień, a na Instagramie 3 200 Obserwujących.
Copyright 2005-2021