Weston Super Mare

Krab, jakich wiele na plaży

Przez tydzień mieszkaliśmy w pięknym miasteczku nadmorskim, u mojego brata, który pokazał nam kawałek Anglii. Weston zwiedzaliśmy na nogach, codzienne do południa, plaża każdego ranka nas wzywała 🙂 Ale tutaj morze raz bywa raz nie, są przypływy i odpływy, dla nas nowośc, więc według harmonogramu mogliśmy je oglądać codziennie o innej porze, a w pozostałych godzinach było daleko od brzegu, wtedy można było zbierać muszelki piękne.

W Weston jest wspaniałe molo, nowe w centrum miasta, które niedawno spłonęło, ale zostało pięknie odbudowane. Jest też stare molo, poza centrum, nadal używane, np. przez biegaczy, ale ogólnie opustoszałe.

Weston to bardzo ładne miasteczko o ciekawej zabudowie, jeszcze kilka dobrych uliczek od plaży zabudowa jest charakterystyczna w postaci kamiennych bardzo ciekawych domków szeregowych.

Miasteczko z dwóch stron otaczają cyple wcinające się głęboko w morze, a właściwie zatokę. Obydwa przeszliśmy całe, trochę jak w Bieszczadach na połoniach, tylko że bardziej wieje. Ogólnie Weston słynie z wiatrów, dlatego zakupiliśmy latawiec, który przepięknie latał na jednym z cyplów, który odwiedzaliśmy już ostatniego dnia przed odlotem.

Wnętrze molo wypełniały wszelakie gry i automaty, można było postrzelać, ale ogólonie duże gier hazardowych, można tam stracić kupę kasy tak włąściwie, dlatego raz byliśmy na rekonesansie, a drugi raz wydaliśmy tam ostatnie drobniaki 🙂

Żal było odjeżdżać, bo nie tylko Weston, ale i cały region Somerset to piękne miejsce, przyrodnicze, spokojne, zaciszne, z farmami, z dala od zgiełku miast, idealne na spacery, i to długie, co czyniliśmy każdego dnia...

Noclegi Weston Super Mare

Tutaj znajdziesz duży wybór noclegów. Zamawiając nocleg na Booking.com za naszym pośrednictwem wspierasz nasz portal, za co z góry dziękujemy!
Booking.com
Cypel Brean Down
Wiewiórki jadły z ręki
Jaskinia hazardu na molo
Mewa łapiąca frytkę
Jeden z dwóch cyplów w Weston
Pyszczanie latawca, warunki wietrzne idealne, czyli urywało głowę :)
Nowy kościół Św. Mikołaja
Stary kościół Św. Mikołaja
(5 głosów: 3)
Twoja ocena jest dla nas ważna

Cześć! Nazywam się Anna Piernikarczyk. Od 2005 roku blogujemy i wędrujemy po Polsce. Z rodzinnych wojaży przywozimy masę cudnych wspomnień i doświadczeń, którymi chętnie się z Wami dzielę. Dziś to już coś więcej, niż tylko pasja, naszą misją jest obalać mit "Cudze chwalicie, swego nie znacie"! W podróżach towarzyszy nam wysokiej jakości sprzęt fotograficzny, w zakupie którego wsparł nas sklep FotoForma.

Zapisz się do newslettera!

Zostaw swój email, a będziesz od nas otrzymywać inspiracje na podróże!

Nikomu nie dajemy Twojego maila! Zapisując się do newslettera oświadczasz, że zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania maili z naszego bloga i z postanowieniami regulaminu i polityką prywatności
Tutaj możesz założyć pełne konto na naszym blogu, do czego Cię serdecznie zachęcamy!
Jeżeli chcesz wypisać się z newslettera kliknij w ten link

Wasze oceny i opinie

(5 głosów: 3)
Twoja ocena jest dla nas ważna
Nie znalazłem żadnych opinii. Kliknij tutaj, by dodać pierwszą